Мұғалімдерді аттестаттаудың ережелері өзгерді

Мұғалімдерді аттестаттаудың ережелері өзгерді

Парламенттің бірінші сессиясының ашылуында Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаев педагогтарды аттестаттау рәсімін жетілдіру туралы тапсырма берген еді.
Осы мақсатта Оқу-ағарту министрліі білім беру сапасы мен әлеуметтік әділеттілікті арттыруға бағытталған құндылық көзқарастарын жүзеге асыратын педагогтерді аттестаттаудың жаңа қағидаларының жобасын әзірлеп, “Ашық НҚА” сайтында орналастырды.

“Мұғалімдерді аттестаттау – бұл жай ғана рәсім емес, бұл жоғары сапалы білім мен мұғалімдердің дамуын қамтамасыз ететін жүйе. Аттестаттау ережелерінің жобасы аттестаттау процесіне маңызды өзгерістер енгізеді. Білім алушылардың жетістіктері арқылы педагог қызметін объективті бағалауға баса назар аударылады, оның үнемі өзін-өзі жетілдіруі мен өзін-өзі тәрбиелеуі үшін жағдайлар жасалады”, – деп атап өтті бұл туралы өңірлік коммуникация орталығында өткен баспасөз мәслихатында  “Өрлеу” біліктілікті арттыру Ұлттық орталығының кәсіби даму институты Қостанайдағы филиалының директоры Марионелла Слесарь.

Біріншіден, сертификаттау процедурасының құндылық параметрлері өзгерді.
Егер бұрын мұғалімнің өзінің жеке кәсібилігінде қаншалықты тиімді болғанын көрсету маңызды болса және әркім әртүрлі деңгейдегі іс-шараларға қатысу үшін көптеген сертификаттар мен дипломдар жинаса, енді аттестаттаудан өту кезінде оқушының оқу жетістіктері, оның білім сапасы, табысының динамикасы мен сабақ өткізу сапасы басымдыққа айналады.

“Мұнда әр мұғалім қай мектепте жұмыс істейтініне қарамастан, тең жағдайда шартты орындауы керек. Бұл жаңа ережелердің ең маңызды құндылық принциптері, білім алушылардың жетістіктері мен әлеуметтік әділеттілік арқылы мұғалімнің қызметін объективті бағалауға әкеледі. Екіншіден,  педагогтердің үздіксіз дамуының ұлттық платформасы  автоматтандырылады. Демек, педагогтердің кәсіби қызметі туралы деректерді жинауды және өңдеуді қамтамасыз ететін ақпараттық жүйені аттестаттау процестерінде  автоматтандыру мұғалімнің жеке деректерді дайындаудағы Еңбек және уақыт шығындарын азайтып қана қоймайды, сонымен қатар адам факторының осы процесіне әсер ету дәрежесін төмендетеді. Академиялық адалдық принципі аттестаттаудың жаңа ережелерінің негізінде жатыр”, – деді спикер.

Мұғалім енді оның құжаттары біржақты бағаланды, оның кейбір материалдарын тіпті комиссия мүшелері ашпады деп алаңдамайды. Аттестаттау рәсімін автоматтандыру осы тәуекелдерді толығымен жояды. Сонымен қатар, мұғалім бұл процесті дербес реттей алады. Өйткені ол жеке кабинетте өз қызметінің батыстық көрсеткіштерін көреді. Осылайша, мұғалімнің кәсіби дамуының үздіксіздігі үшін жағдайлар жасалады. Бұл аттестаттаудың жаңа ережелері философиясының негізін қалаған бесінші құндылық қағидасы.

Айжан АСҚАРБЕК

ҚӨУ студенті

Жаңалықтармен бөлісу