Жасанды интеллект технологияларының қарқынды дамуы жағдайында бұл өзгерістердің мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық және мәдени әл-ауқатына әсерін терең түсіну қажет.
Осы тақырыпқа арналған тамыз бөлімі негізгі аспектілерді талқылауға арналған алаңға айналды:
“Жаңа технологиялар жас ұрпақтың ойлауын, қабылдауын және эмоционалды жағдайын қалай қалыптастырады. Қазіргі балалар ақылды құрылғылармен қоршалған, олар өз тәжірибелерін байыта алады және жаңа қиындықтар туғызады. Біздің жұмысымыздың маңызды бағыты технологияларды пайдалану мен мәдени бірегейлікті сақтау арасындағы тепе-теңдікті зерттеу болады. Қалай жасанды интеллект сыни ойлау мен шығармашылықты дамытуды қолдайтын құрал бола алады”, – дейді Рудный қалалық білім бөлімінің әдіскері Гүлнар Бикбаева.
Қостанай және Рудный қалаларының педагогтары бөліскен интерактивті форматтар мен мастер-класстар сарапшылар панелі қатысушыларға өз идеяларын ұсынып қана қоймай, білім беру практикасына жаңа технологияларды интеграциялау жолдарын табуға көмектеседі. Секцияларда келтірілген ғылыми зерттеулер, практикалық мысалдар мен мәдени бастамалар цифрлық дәуірдегі балалардың дамуы үшін үйлесімді орта құруға бағытталған ұсыныстарды әзірлеуге негіз болады.
Қостанай облыстық білім басқармасы